Andre ydelser

[fusion_builder_container background_color="" background_image="" background_parallax="none" enable_mobile="no" parallax_speed="0.3" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_webm="" video_mp4="" video_ogv="" video_preview_image="" overlay_color="" overlay_opacity="0.5" video_mute="yes" video_loop="yes" fade="no" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding_top="20" padding_bottom="20" padding_left="" padding_right="" hundred_percent="no" equal_height_columns="no" hide_on_mobile="no" menu_anchor="" class="" id=""][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"][fusion_title size="1" content_align="left" style_type="default" sep_color="" margin_top="" margin_bottom="" class="" id=""]Andre ydelser[/fusion_title][fusion_text]

Flytning af udstyr

Vi koordinerer og sikrer, at flytningen sker uden udfordringer. Ved flytning af tungt udstyr laver vi en risikoanalyse og vælger altid den sikreste løsning. I alle vores flytninger af udstyr har vi et tæt samarbejde med ansvarlige repræsentanter, som har forsikringsansvaret for udstyret.

Flytning af kontorpladser

Vi flytter også kontorpladser.  Ved større flytninger afholder vi koordineringsmøder med de personer, som skal flyttes. Det gør vi ofte uden for normal arbejdstid, således at de personer, som skal flytte generes mindst muligt.Vores flyttefolk tager gerne et billede af pladsen, som den ser ud, inden de begynder at pakke ned og sørger for, at den nye plads kommer til at se ud på samme måde.

Vi kan også være behjælpelig med opmagasinering af eksempelvis møbler eller udstyr i en kortere eller længere periode. Som kunde vil man blive opkrævet en lejepris.

Vi sørger for koordinering i forbindelse med et shut down og sørger ligeledes for, at alle de intresenter, som bliver påvirket af det, løbende bliver informeret. Vi udfører så meget arbejde som muligt inden selve nedlukket og udfører også pre-fab, hvis det er muligt, således at varigheden begrænses mest muligt.

Ved opstart er vi tilstede på pladsen, således at vi staks kan træde til og hjælpe, hvis der er behov for det.

Synlige mangler, der ikke indgår på en mangelliste, kan ikke kræves udbedret efter handover. Derfor er det vigtigt at alle mangler registreres inden. Oftest laver vi flere mangellister i byggeriets sidste fase.[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]